tirsdag 18. oktober 2011

velkommen inn


Jeg har lenge hatt lyst på ett fint utstillingsvindu som sier "Velkommen inntil oss!"
men har ikke helt funnet ut hvordan...


Men i går - uthvilet etter en kjekk høstferie, 
full av inspirasjon og arbeidslyst, begynte arbeidet! 
Jeg bar inn paller og handlet meter på meter på meter 
(på meter) med stoff. 

Og med iver og glede gikk jeg i gang! 

Men jeg ble jo selvsagt ikke ferdig. 
Så i dag startet jeg tidlig og med god hjelp av tirsdagens medarbeider Diane, 
så ble "vinduet" vårt ferdig! 

ÅÅÅÅ, men det ble fint ;) 

Hvis du lurer på om det er bildet over, så er det ikke det, men jeg håper du får den samme "koselige følelsen" av å se inn vårt vindu som du får av å se ut dette :):)

Når vi først var igang med ommøblering og endring i butikken - fikk vi ryddet godt opp i saker og ting. 
Så nå kommer snart julen så smått på plass hos oss. 
Til helgen kanskje? 
Helgen er jo ikke bare "burde burde" :)

Ønsker deg en fin uke 
og håper du tar turen innom :)

- Lene-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar