fredag 4. november 2011

ULL er GULL - det er ikke tull :)

CeLaVi Uldundertøj
Alle uldprodukter fra CeLaVi er merino og er bløde, lune, lækre og funktionelle.

I fare for å gjenta meg sjøl så seie eg det ein gang te... :)
ULL E BARE GULL!
 Varme og tørre unger e det besta. Nå har me fått  inn masse ull fra Celavi - merino.
Bodyar, genser, tights og heildragter.
Å du trenge eg sei at nesten det besta av alt - det e prisen på disse flotte klenå :) Størrelsene e fra 60 te 140.

Å ser du rødt, så e det feil, for det e faktisk ROSA te jenta og BLÅTT te gutt. Striper  då vel å merka. Koffer de rosa klenå ser røde ut på bildene, vet eg ikje...

Eg spurte itte ein fotomodell - men det frista mer med ballbingen. Her e vårstemning ude i dag og, 12 grader. Men eg e sikker på du trenger ull kler - for plutselig e KONGVINTER her :)

Ønske alle ei kjempe fine helg - og hjertelig velkommen innom te oss!

-Lene-






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar