onsdag 15. juni 2011

Det er ikke mye som minner om sommer på Rennesøy, så sommerstemningen må vi lage selv. Med lyse farger rundt oss, og sol ute blir det norsk sommer selv om kvikksølvet ikke stiger så veldig høyt. Jeg har laget en fin utstilling utfor butikken som minner meg om sommer i allefall - håper den gjør det for deg og ;)


Amerikans dekkstol 1495,- Krakk 895,- B&B hus fra 349,- 
Kasse med sukkulenter 299,- (169,- uten planter), Hageredskap 39,-




I dag kom noen kjempe tøffe sko 
- blått er skikkelig i vinden for tiden 
- å det gjør ikke noe for oss som liker blått :)


Grå pumps er "must" denne sommeren 
- i dag kom nok en modell - perfekt høyde og kjempe go å gå i :)


Å for oss som ikke har varm sommer - og ikke liker å fryse - en kjempe tøff grå skolett!
Skoletter er tøffe til kjoler/skjørt og 3/4 lange bukser.
Kom innom å prøv :)


Gammel rosa ROSE veske med matchende sko -
noen som sier de ikke trenger?
Nei, dette er så fint at jeg bare "må"... Fargen passer perfekt til alt det grå i skapet og er selvsagt også nyyyydelig til hvitt! Og vesken er passe stor til at du får med deg litt mer enn det du egentlig trenger :)


Jeg har restaurert en gammel dør...
Å den ble perfekt :) 
Tenk deg denne i gangen 
- som ønsker gjestene dine velkommen 
- eller hva med på kjøkkenet som en flott og praktisk "oppslagstavle"!? 
Her har jeg hengt opp noen kort og hjerter på nettingen, 
ett lite ´home sweet home´skilt fikk også plass. 
Jeg har hengt på en kurv med tre urner i 
og oppi der står de nydeligste roser :)




Takk for at du tok deg tid til å lese bloggen vår 
- og håper du tar deg en tur innom butikken!

Ønsker deg en fin kveld - og blir gla om du legger igjen en kommentar og gjerne deler bloggen med andre :)

-Lene-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar