søndag 28. august 2011

Bobux - for små barneføtter

Jeg var veldig gla i Bobux tøflene når jeg hadde små barn 
(ja for nå er mine blitt store?? 
i allefall for store til Bobux sine tøfler :)) 

Så når jeg fikk koselig melding fra Sverige om at det var kjempe kjekt hvis jeg ville selge de på Lykkelig - ble jeg gla. 
De er laget i økologisk skinn, 
med naturlig passform og morsom design.

Vi har flere størrelser, og de minste passer til nyfødt! 
På bildene så ser du hvilke modeller vi har inne i butikken nå!


Nyfødt modellen med rosa hjerte til jente,
og blå stjerne til gutt.
Søte og morsomme apekatter i jente og guttemodell.

Blomster til jente, og joggesko til gutt. 


Flott vintermodell, god og varm!

Ønsker alle fortsatt fin helg!
- Lene -


1 kommentar:

  1. Ååå så nusseligt, likte veldigt godt vintermodellen! Eg bler snart tante, glede meg te å snoba littegrann då ja;)

    SvarSlett