fredag 30. desember 2011

Takk for i år!!

Tenk nå e ett nytt år omme.

Årå går fortare og fortare syns nå eg...
Men det e rart kor mye som har skjedd på ett år,
når me sedde oss ner å oppsummere.

For min del, har det vært ett travelt og kjekt år. Det å få jobba på Lykkelig å stadig ver på leid itte nye skattar e knall kjekt. Sjøl om eg må innrømma at det te tider e krevende, så e det mest kjekt :) Eg e så heldige at eg har fått me meg flerne flotte damer, sånn at de kan hjelpa meg i butikken. Sedde store pris på ein kver av de og innsatsen de gjør. Me har masse planer for butikken og innholdet i den for året som komme. Nå glede eg meg te å bli ferdige med varetellingå å så begynne messene. Kan tro me ska ta inn masse fint!! :)

Me på Lykkelig vil takka alle dokke så har tatt turen innom oss i året som har vært. Det har vært ett spennende år, og me håpe dokke fotsette å ta turen innom oss i det nya året! Me glede oss te å se deg igjen!

Ønske alle en fin nyttårsfeiring - og takke for det gamla!

-Lene-




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar