fredag 19. august 2011

Soulamte's august kolleksjon

"Soulmate mærket handler om at få sine følelser opfyldt og mærke inspirationen blomstre."

Enten er det meg som er klar for nyheter
eller så er denne kolleksjonen fra Soulamte RÅ!!
Jeg velger å tro det er  en god blanding :)
Luften er blitt skarpere, solen viser seg sjeldnere
- vi gjør oss klar til å kle på oss mer klær og varmere klær.

 "Skinn" vesten er vend bar - og passer jo til ALT.
Ribbestrikket basci med lang blonde rundt livet og armene
gjør tskjortene og blusene vi allerede har i skapet
litt lengre og varmere :)


Se bildene og bli inspirert
- vi ser frem til å få besøk av deg i butikken!


 Denne jakken har jeg nesten drømt om siden jeg
fikk se en prøve av den for nesten ett halvt år siden
- å nå er den her.
Den er akkuratt så fin og god som jeg har drømt om.
Knall tøff til sort tights og sorte ballerina sko :)














Soulamtes kjente tunika er tilbake i nyyyydelig design,
 vi har den i brunt og i grønt.
Modellen kjenner vi godt og vet den sitter perkfekt!:




Måtte jo bare ta med disse grå støvlettene en gang til
- de er RÅkule!!










- Lene -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar